Leivotaan
ja syödään
peltipitsaa
Leivotaan
ja syödään
peltipitsaa
Tervetuloa laittamaan ruokaa ja viettämään aikaa rennosti muiden kanssa HelsinkiMissio Sörnäisissä!
Leivotaan ja syödään yhdessä pitsaa. Mukaan voi liittyä liukuvasti aukioloaikojen puitteissa.
To 2.7. Klo 15-18
Leivotaan ja syödään pitsaa